Érdekes vásárlói szokásokat publikált a Kantar, akik azt mérték fel, hogy az egyes régiókban miképp döntenek új mobiljukról a felhasználók, és megfigyelhető egy minimális iOS felemelkedés.
Kicsit talán futhat a bevezetés, ugyanis az iOS nincs gödörben, csak éppen az Androidhoz képest jóval kisebb a jelenléte a piacon, ám a nyár végéig tartó időszakot figyelve elmondható, hogy egyre többen döntenek az Apple platformja mellett.
A tendencia első sorban az Egyesült Államokban figyelhető meg, ugyanis a tavalyi ugyanezen időszakhoz mérten 3,7%-os emelkedés látható, míg Android fronton 2%-os csökkenés.
Európában jól tartja magát az Android, egyedül Spanyolországban figyelhető meg csökkenés a másik rovására, ennek ellenére elmondható, hogy az Apple már az előtt elkezdhetett picit örülni, hogy debütáltak volna az új eszközei, mivel a változás nem az iPhone 8-nak köszönhető.