A Honor a Huawei égisze alatt debütált még 2014-ben, azóta pedig már meg is hódított 74 országot a kiváló ár érték arányú, első sorban az Y-Z generációnak szánt mobiljaival, a stabil piaccal rendelkező e-brand pedig elérkezett egy mérföldkőhöz, lecserélték a régi logójukat.
A cég több mint 100 verzió közül választotta ki az új arculatot, amelyet egyébként a Francia Esztétikai Akadémia tervezett, és hűen tükrözi a Honor merész technikai és színbeli megoldásait, amivel kicsit mindig is kitűntek a tömegből.
A legnagyobb változás egyértelműen a csupa nagybetű az eddigi kicsivel szemben, valamint, hogy a logó színátmenetes lett, amivel a válallat bátor színválasztásaira utlnak, de ne menjünk el szó nélkül a szlogen - For the brave - eltűnése mellett sem.
Ezt a továbbiakban is használja a cég, de a központi logóból eltűnt, ennek ellenére a továbbiakban is tartja magát ehhez a filozófiához a Honor, az persze más kérdés, hogy miért nem az újévnek futnak neki ilyen megújulással és miért így az év végén, de erre sosem kapunk választ.