Megkezdődött az első marketingkampány az Acer és az Alfa Romeo ORLEN között

2020. augusztus 18.
6.6991
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Az Acer az Alfa Romeo ORLEN-nel való partnerkapcsolata keretein belül bejelentette, hogy az új marketingkampányon belül megcélozza azon felhasználókat, akik szimulációs, mérnöki, és egyéb gyártási applikációk futtatását végzik a Designed to Race név alatt.
 

Ebbe beleértendőek a ConceptD termékek is, mint például az ilyen-olyan munkaállomások és monitorok, majd a második kampány az elkövetkezendő hetekben az Acer ENDURO PC-vonalra összpontosít, BUILT FOR EXTREME keresztelés alatt.

A kampányon keresztül olyan eszközöket adnak a partnereik kezébe, ami azok működését tudják erősíteni, illetve tulajdonképpen magas kaliberű partnerekkel tudják élesben felhasználni a marketingstratégiájukat, ami aztán ha jól sül el, további fejlődésre ösztökélheti az Acer ezen szegmensét.

Nézd nagyban ezt a videót!



2 hozzászólás

CharlieFirpo

8 hónapja, 1 hete és 4 napja

Nagyon menő.

válasz erre

Porthos

8 hónapja, 1 hete és 4 napja

Engem is megszórhatnának pár ConceptD géppel!

válasz erre