Mark Zuckerberg ugyanis kijelentette, hogy minden téren felkészítették a közösségi oldalt az eseményre, ezáltal garantáltan nem történhet meg olyasmi, hogy külföldi érdekcsoportok manipulatív reklámkampányokkal befolyásolhassák az amerikai közvéleményt, mint tették azt állítólag Donald Trump megválasztása előtt.
Zuckerberg egy átfogó blogbejegyzésben azt írta, hogy nemcsak szigorítottak a kamuprofilok és a kamuhírek szűrésén, mindemellett még a hirdetőkre is jobban odafigyelnek, ezáltal minden részletet megosztanak majd a felhasználókkal arról, hogy kik tárnak eléjük fizetős tartalmakat, de fontos, hogy akik politikai célú hirdetést adnak le a Facebookon, azoknak a jövőben nemcsak személyazonosságukat, hanem tartózkodási helyüket is igazolniuk kell.
Ha mindez nem lenne elég, Zuckerbergék állítólag megalapítottak egy független választási kutatóbizottságot is, mely megtámogathatja a kormány és a közösségi oldal közti együttműködést, hogy még csak feltételezés szintjén se fordulhasson elő olyan eset, mint 2016-ban.