Mintegy 200 millió dollárt kapott a felhasználók részéről a Japan Display csapata, így lassan kijelenthető, hogy a haldokló kijelzőgyártó talán talpra állhat, noha sokak szerint ez az összeg még mindig nem fog segíteni a cégóriásnak.
Mindez azért lehet különösen igaz, mert az Apple már több mint másfél milliárd dollárt fektetett a Japan Display-be, méghozzá azzal a célzattal, hogy a jövőben kizárólag ebből a forrásból biztosíthassák maguknak az Apple Watch készülékek OLED paneljeit, lévén a JDI volt korábban a cupertinói óriás egyik legnagyobb LCD-gyártója.
Csakhogy a helyzet megváltozott, és egyelőre a Japan Display inkább nevezhető egy haldokló, mint talpra állított vállalatnak, amit mi sem bizonyít jobban más, minthogy az Apple továbbra is a Samsungot és az LG-t választja elsődleges és másodlagos beszállítónak, ha OLED panelekről van szó.
A hírek szerint a japánok a most befutott 200 millió dollárt visszafizetésekre használják majd fel, hogy ezzel is megpróbálják stabilizálni helyzetüket.