Kötelező reklámok tesztelését tervezi a Snapchat

2018. április 26.
3.0661
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
PixelHero profilja, adatai
PixelHero
Elérkezett az idő, amikor a Snap Inc névre hallgató vállalat, aki amúgy a Snapchat mögött is áll, rámegy a bevételek növekedésére, aminek első lépése még csak terv alatt van, de vélhetően sokaknál ellenszenvet válthat majd ki.

Ez pedig a fix reklámok megjelnítése, ami a Youtube-nál látott pár másodperces (6 sec) marketing anyag kötelező megnézése lenne, tehát nem lehetne elnyomni azokat.

Egyelőre teszt időszakkal vezetné be a cég az egyszerűen csak Commercials-nek elnevezett megoldást, a Digidayinformációi szerint valamikor május közepén.

A terv az, hogy megnézik, a felhasználók hány százaléka tolerálja ezt, illetve a következő stádiumban már a gyakoriságot vizsgálnák, hogy mennyi rövid kitérőt hajlandóak megtekinteni, mielőtt végleg kilépnek, majd pedig levonva a konlúziót eldöntik, hogy hogyan tovább.
3 hozzászólás

techiii

6 éve, 5 hónapja és 25 napja

Mivel nem használom ezért hidegen hagy.

válasz erre

TEchie

6 éve, 5 hónapja és 26 napja

Ez is kuka.

válasz erre

betyár

6 éve, 5 hónapja és 26 napja

Már kb mindenhol van ilyen.

válasz erre