A kiterjesztett valóság ugyanis lassan olyan magas minőséget képvisel, hogy egyre több iparág használja ki lehetőségeit, ezáltal a digitális reklámipar is, melynek táptalaját a Facebook biztosítja, akik a háttérben nekiláttak tesztelni az első AR-reklámokat.
Az újdonság lényege, hogy telefonunk előlapi vagy hátlapi kamerájának segítségével már nemcsak megnézhetjük, hanem azonnal fel is próbálhatjuk azokat a ruhaneműket vagy kiegészítőket, melyek kapcsán erre lehetőségünk van, így például a történelem első ilyen reklámja Michael Kors nevéhez fűződik, aki felpróbálható napszemüvegeket állított hirdetésének középpontjába.
Nyilván a technológia még nagyon gyerekcipőben jár, ezáltal bőven van még hová fejlődni a 3D-s virtuális valóság lemodellezésében, de valahol mindent, így természetesen ezt is el kell egyszer kezdeni.
Ide kattintva meg is lehet nézni mindezt működés közben.