Habár rövid távon a Samsung az üzleti jelentések szerint nem sokat érzett a Galaxy Note 7-es fiaskóból, azonban a Harris Poll piackutató cég legfrissebb felméréséből megtudtuk, hogy hosszabb távon bizony komoly bajokra számíthat ezen a téren a dél-koreai gyártó.
A Samsung népszerűsége ugyanis rendkívüli mértékben zuhant vissza az elmúlt egy évben a tengerentúlon, lévén a piackutató éves felmérése alapján míg 2015-ben a Samsung a hetedik helyen állt a reputációs listán, addig 2016-ban a 49. (!) helyre csúszott vissza.
A Samsung pedig bizonyára a Galaxy Note 7 öngyulladó funkciója miatt rengeteg helyet visszaesett ezen a listán, ami nyilvánvalóban inkább csak jelzésértékkel bíró eredmény lehet.
A Harris Poll egyébiránt online kérdőíves módszerrel gyűjtött adatokból dolgozott több mint 30 ezer amerikai felnőtt véleményére alapozva, akik egy tudományos reputációs index segítségével kérdezik ki az embereket az egyes márkák és termékek népszerűségéről.