A Twitter mindezt természetesen nem egyedül valósítja meg, hanem a Bloomberg hírügynökséggel összefogva, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy a cégnél dolgozó tudósítók folyamatos élő bejelentkezéseit, és az általuk készített híranyagokat közvetítik a megfelelő csatornákon keresztül, de ha akadnak vállalkozó kedvű felhasználók, akkor az általuk készített videók is bekerülhetnek a hírszolgáltatásba.
A Twitter egyébiránt nem most először próbálkozik élő híradások bevezetésével, hiszen tavaly már majdnem élőben közvetítették az NFL mérkőzéseket, de akkor az Amazon ellehetetlenítette őket. A mikroblog azonban most felszívta magát, és a közéleti hírfogyasztókat célozta meg, ami mindmáig nagy üzlet a közösségi oldalakon, de főként azok között várnak jelentős népszerűséget, akik nem rendelkeznek televíziós előfizetéssel, vagy szeretnek bárhol, bármikor híreket nézni okostelefonjukon.