A Microsoft 400 milliós üzletet kötött az amerikai profi football szövetséggel, amelynek folyományaként Surface-t használnak a partvonal mentén, őket követve az Apple-nek is sikerült egy hasonló üzletet kötnie egy másik sportligával.
Az ötlet a Surface népszerűsítésére fogalmazódott meg a redmondi vállalatnál, de pár esetben majdnem visszaütött, hiszen egy-két vezetőedző szó szerint földhöz vágta az eszközt, mivel az lefagyott. Ennek ellenére az Apple-nél látták a fantáziát a dologban, és a hírek szerint nagyon közel van a megállapodás a cupertinoi cég az NHL között, amelynek értelmében a palánkon túl, a csapat koordinálásért felelős személyek a mágnestáblát és a hagyományos jegyzeteket Apple iPad-ekre cserélik majd.
Az előző évek folyamán többször próbálkozott mindkét vállalat hasonlóval az NHL-nél, de nem jártak sikerrel, ám úgy fest, most az Apple nyerő pozícióba került. Ennek pedig vélhetően nagyon örülnek Cupertinoban, hiszen korábban volt egy próbálkozásuk az NBA-nél is, ami kudarcba fulladt.