Történt ugyanis, hogy valamelyik hirdetőjük aljas módon olyan reklámfelületeket helyezett el a zenei applikáció keretein belül, amelyeken kártevők tanyáztak, így miközben a jóhiszemű felhasználó boldogan és biztonságosan kattingatott az ellenőrzöttnek vélt hirdetésekre, közben vírusok sokasága kúszhatott le a gépére.
Mindez természetesen a Spotify tudta nélkül történt meg, akik saját fórumukon szembesültek az egyre jelentősebb panaszáradattal, amelyek arról szóltak, hogy zenehallgatás során gyakran maguktól nyíltak meg a böngészőben az újabb és újabb hirdetési ablakok, amelyek önmagukban még nem terjesztenek vírust, ám kattintás után ezekről az óvatlan felhasználók könnyedén letölthették és telepíthették maguknak a kártevőket.
A Spotify már vizsgálja az ügyet, és óvatosságra intette felhasználóit, valamint felhívták a figyelmet arra, hogy a Premium előfizetők természetesen nincsenek veszélyben, ők ugyanis teljes reklámmentességet élveznek.