Az elmúlt hetekben több helyen is a Xiaomi gyengüléséről adtak hírt, ugyanis a tőzsdén erőteljes visszaesés mutatható ki, a mobil eladások erre rácáfolnak, továbbra is negyedik helyen áll a népszerű kínai gyártó.
A tőzsdére való lépés mindig óriási kihívásokkal jár, így az, hogy az első évben nem ment túl jól, sőt értékvesztés fedezhető fel, ne tévesszen meg minket, a kínai gyártó stabil lábakon áll, népszerűsége pedig töretlen.
Ezt támasztja alá az IDC felmérése is, ugyanis globális tekintetben a Xiaomi bődületes számokat produkál, idén például a cég átlépte a 100 millió eladott mobilt, és habár szoros a harc közte és az Oppo között, az európai terjeszkedésnek hála szépen muzsikál előbbi.
Érdemes megnézni például, hogy míg a Samsung és az Apple eladásai csökkenek, addig a Huawei mellett a Xiaomi az a vállalat, ami még mindig lendületben van a piacon.