A szervezet a New Product Experimentation névre hallgat, az ő feladatuk pedig, hogy teljesen új élményeket szolgáltassanak közösségépítés céljából, azaz olyan alkalmazásokra számíthatunk, amiknek a skálája egészen a játékoktól az üzleti eszközökig terjed.
A cég bátran kísérletezhet különféle applikációk megvalósításával, amibe beletartozik, hogy ha nem felelnek meg azok az elvárásoknak, akkor szinte azonnal el tudják kaszálni az adott projektet, avagy szükség esetén változtatásokat eszközöljenek rajtuk, anélkül, hogy túl nagy veszteség érné a vállalatot.
Az újdonsült jövevények között lesznek ingyenes appok is, némelyikben implementált vásárlási lehetőségeket fogunk találni, és ezeket pár héten belül már látni is fogjuk a gyakorlatban, merthogy heteken belül felbukkannak az első fecskék az App Store-on és a Google Play-en.
Ehhez hozzátartozik, hogy első körben nem feltétlenül lesz elérhető az új app-hullám túlzottan sok nemzetben, de ha bejön egy-egy friss kreálmány, nem kizárt, hogy szépen lassan nyújtják ki a támogatott országok tárházát.