A Twitterre bejelentkező napi felhasználók száma 11%-kal megugrott a második negyedévben, ami azt mutatja, hogy az emberek még mindig elképesztő módon vevők Jack Dorsey-ék rövid üzenetes platformjára.
A cég csütörtökön közölte, hogy a napi felhasználók, akik láthatják a hirdetéseket, a Twitter legfontosabb mutatója a látogatók számára, 206 millióra nőtt a júniusban végződő negyedévben. A Twitter az erőteljes növekedést a termékfejlesztéseknek és az aktuális események iránti érdeklődésnek tulajdonította.
A felhasználók számának növekedése elősegítette, hogy a hirdetésekből származó bevételek legnagyobb részét kitevő közösségi oldal 74%-kal növekedjen a negyedéves bevételben, 1,19 milliárd dollárra. A Thomson Reuters által megkérdezett elemzők szerint a teljesítmény 1,065 milliárd dollárral szárnyalta túl a Wall Street várakozásait.