Használjuk ki a ?showrooming-ot?

2014. december 03.
4381
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Figyelem! Ez a hír a régi androgeek rendszerből lett átmentve, ezért képek és szövegformázások hiányozhatnak belőle!
scrn profilja, adatai
scrn
Tavaly bekerült a ?showrooming? szó az Oxford English Dictionary szótárba, a következő értelmezéssel: ?üzlet vagy üzletek meglátogatása azzal a céllal, hogy megtekintsünk egy terméket, mielőtt alacsonyabb áron online megvásároljuk?.

Bár a bevásárlóutcák végnapjairól még korai lenne beszélni, ez a trend egyre jellemzőbbé válik.

Az Amazon például az online vásárolt áruk átvételére szolgáló zárható szekrények próbaüzemét tervezi a metróállomások parkolóiban, még könnyebbé téve ezzel az online vásárlást és az áruk átvételét egy kényelmesen megközelíthető helyen.

Mobiltelefonunk hidat képez fizikai és online világunk között, s egyre nagyobb szerepet kap többcsatornás vásárlásaink során. A Mobile Commerce Compendium adatai szerint tíz okostelefon-tulajdonos közül hat már használta vásárlás közbeni információkeresésre mobilját. Ebben az a rendkívül kellemetlen az üzletek számára, hogy emiatt elveszítik a vásárlók közel egyharmadát.

A kedvező ár nem az egyedüli hajtóereje az online és mobil vásárlás terjedésének: a bizalom, a könnyű használhatóság és a szolgáltatás minősége ugyanolyan fontos tényező. Ha a kiskereskedők bármely csatornán keresztül konzisztens módon nyújtanak egyszerű hozzáférést az árukhoz és szolgáltatásokhoz, biztosíthatják, hogy a vevők ugyanabban az áruházban fognak showroom-ozni és vásárolni.
"Ijesztőnek tűnnek a kilátások: csak egy konzisztens és zökkenőmentes vásárlási élmény nyújtásával tudnak sikeresek lenni a kiskereskedők ebben a rendkívül kompetitív környezetben," mondta Tim Emens, a Lexmark EMEA-beli iparági igazgatója.
"Ennek elérése többcsatornás megközelítést igényel, amely a vásárlási folyamat minden vonatkozását kezeli. A Lexmark erőssége abban rejlik, hogy tanácsot tud adni a többcsatornás kereskedés leginkább hatékony megvalósításához és képes back-end támogatást nyújtani a kiskereskedőknek ahhoz, hogy felügyelhessék az áruk mozgása közben keletkező adatokat. A dokumentumfelügyelet javítása azonnali hozzáférést biztosít a releváns információkhoz az üzletek/gyártók megkeresésére való gyors válaszadás érdekében, feleslegessé teszi űrlapok faxon vagy e-mailben való küldözgetését az osztályok és létesítmények között, valamint csökkenti a működési költségeket. A hosszadalmas, költséges és hibázásra hajlamosító feladatok mennyiségének a csökkentése azt eredményezi, hogy a vásárlók megkapják az általuk igényelt szolgáltatási minőséget, és lojálisak maradnak."
nincs még hozzászólás