Átugorhatók lesznek a reklámok az ingyenes Spotify-ban

2018. augusztus 11.
2.1181
PixelHero profilja, adatai
PixelHero
Egy új funkciót tesztel a Spotify, amelyet Active Media-nak neveztek, és annak ellenére, hogy egyelőre csak Ausztráliában érhető el, ígéretesnek tűnik, ugyanis mérsékelhetin az óriási reklámzajt, amit az ingyenes felhasználók kapnak.

A funkció működése egyszerű, a reklámok, amiket az ingyenes felhasználóknak eddig végig kellett hallgatniuk (és kikerülhetetlen gátat képeztek a zenehallgatás terén), mostantól átugorható lesznek - de csak bizonyos esetekben.

Lényegében ha reklámot hallunk, azt átugorhatjuk, akkor amikor megszólal, annyiszor, ahányszor csak újabb "spam" érkezik. Mivel a Spotify részben a reklámokból él, ezért természetesen a cég nem korlátlanul terjeszti ki az Active Media-t a szolgáltatás teljes egészére.

A felhasználói szokások azt mutatják, hogy a Heti Kaland funkció igen népszerű (vagy inkább azt szeretnék jobban promózni), így a vállalat úgy döntött, hogy csak ezen szekcióban aktiválja az újdonságot, amit hamarosan minden régióra kiterjesztenek majd.
6 hozzászólás

gadam89

4 hónapja, 1 hete

Tommy írta:
Nem is ismerem benne ezt a szekciót. Gondolom pont ezért tolják.
Második menüpont ha jól emlékszem. A keresőn kívül is van program

válasz erre

Tommy

4 hónapja, 1 hete és 1 napja

Nem is ismerem benne ezt a szekciót. Gondolom pont ezért tolják.

válasz erre

CharlieFirpo

4 hónapja, 1 hete és 1 napja

Nem érint, előfizető vagyok.

válasz erre

Mordorer

4 hónapja, 1 hete és 1 napja

Adnak is meg nem is. Francot érdekli az a heti izé.

válasz erre

Kisfaludy82

4 hónapja, 1 hete és 2 napja

Nem rossz.

válasz erre

TEchie

4 hónapja, 1 hete és 2 napja

Ügyes trükk az ott-tartásra.

válasz erre

új kommentek

legutóbbi hozzászólások
 

Közösségi felületeink