Elindult a Google Ad Grants programja.
Az Ad Grants program a nonprofit szervezeteket hivatott segíteni havi tízezer dolláros AdWords hirdetési támogatás formájában, hogy hirdessék küldetésüket és kezdeményezéseiket a Google keresőjében.
Az Ad Grants-ra jogosultak úgy építhetik fel és kezelhetik saját AdWords fiókjaikat, akár a fizető hirdetők, viszont az alábbi korlátozások vonatkoznak a programban résztvevőkre: 329 dollárban maximalizált napi költségkeret, a maximális kattintásonkénti költség két dollár és csak kulcsszóalapú kampányok futtathatók szöveges hirdetésekkel, amelyek a Google keresőjében jelenhetnek meg.
Az Ad Grants programra való jogosultság feltételei
A jelentkező szervezet jelenleg is érvényes jótékonysági státusszal kell rendelkeznie, amelyet az adott ország határoz meg. Tanúsítja és igazolja, hogy megfelel a diszkriminációmentesség és az adományok átvételére és felhasználására vonatkozó rendeleteknek, törvényeknek és előírásoknak. Rendelkezik működő weboldallal és az ahhoz kapcsolódó megfelelő tartalommal. Itt elsősorban az alapítványok és közszolgálati szervezetek juthatnak a támogatáshoz.
A programban részt venni és bővebben olvasni, az alábbi linken lehetséges.