Felháborodtak az iPhone felhasználók egy reklám miatt

2015. december 17.
8711
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Figyelem! Ez a hír a régi androgeek rendszerből lett átmentve, ezért képek és szövegformázások hiányozhatnak belőle!
scrn profilja, adatai
scrn
Az Apple felugráló reklámja, mely az iPhone 6s-t reklámozza, némi haragot gerjesztett az iPhone-tulajdonosokban.

Mindenki ismeri a felugró reklámokat és egyaránt gyűlöli is őket.

Ezen módja egy termék reklámozásának nem csak ódivatú és idegesítő, de továbbá faragatlan is. Ahogy az várható volt az Apple is meglépte eme marketing eszközt. Az iPhone felhasználók kissé felháborodtak amikor beléptek az App Store-ba és ott egy felugró ablak fogadta őket, ahol az iPhone 6S-t reklámozza az Apple.

Számos Reddit és Twitter-bejegyzés tanúskodik egy teljes képernyőt betöltő felugró reklámról, ami akkor jelenik meg, amikor valaki belép az App Store-ba, ahol rögvest egy iPhone 6s látható, büszkén hirdetve az elképesztő teljesítményt, majd pedig felkínálva az átugrás, a további infók, illetve a vásárlás lehetőségét. A legtöbb felhasználó szerint az eléggé tolakodó önmarketing azóta jelentkezik náluk, mióta frissítettek az iOS 9.2-re, és egyébként iPhone 5s-t, vagy annál régebbi készüléket használnak, bár akad olyan is, akivel úgy akar az Apple iPhone 6s-t vásároltatni, hogy egyébként is az van neki.



A legtöbb elégedetlenkedő szerint leginkább azért tisztességtelen a dolog, mert az Apple mindig állítja, hogy nem tol a vásárlói arcába ilyen közönséges reklámokat, vagy ahogyan az Apple Insider fórumon valaki megfogalmazta, ?olyan, mintha valaki venne egy olcsó autót, aminek a használati útmutatóját felütve rögvest az első oldalon azt látja, hogy a drágább modellt ajánlják neki?. Mások toleránsabban fogják fel a dolgot, és szerintük ez csupán annak a trendnek a folyatása, amit az Apple már egy ideje meghonosított az iTunesban, miszerint a saját termékeit reklámozza. John Grubber, a neves Apple-blogger pedig egyszerűen csak úgy fogalmazott, hogy a hirdetés ?faragatlan?.

Az Apple Insider fórumon több hasonló topik is található, ahol a nem túl barátságos reklámot méltatják a felhasználók.

Ennél a megoldásnál már a felugró lájkra biztató ablakok jobbak, amik egyre népszerűbbek a magyar oldalakon is.

Forrás: Apple Insider Fórum
nincs még hozzászólás