Az egyelőre még csak Dexmo néven emlegetett VR-kesztyű tulajdonképpen nem más, mint egy exoskeleton, hiszen sok-sok aprócska, mechanikus robotkarral működik, illetve veszi körbe végtagjainkat, miközben ujjainkat egy speciális kesztyűrészbe bújtatva a virtuális tárgyak megtapogatásakor pontosan olyan ellentétes erőhatás vár kezünkre, mintha a valóságban fogtuk volna meg azokat.
A Dexmo képes arra, hogy egy tárgy nagyságát és szilárdságát egyaránt tökéletesen lemintázza, amit az első bemutatóhoz csatolt videón már be is mutattak a kínai mérnökök, így láthatjuk, amint egy kemény labda-, illetve egy puhább gumikacsa esetén miként viselkedik a kesztyű, ezáltal a keményebb tárgyaknál felületi sajátosságuk mellett nagyobb erőhatás, a puhábbaknál pedig lazább, a fizikai sajátosságokat figyelembe vevő érzetet kelt.
A kesztyű jelenlegi prototípusa - amelyet közel kéttucat előzött meg - egyébiránt nagyon könnyű, és vezeték nélküli üzemmódban is képes órákon át működni, arról viszont egyelőre még senki sem mert következtetni sem, hogy mikor és milyen áron kerülhet majd a boltokba.