A hiba a RemoteLock 6i ajtózárakat érintette, és közel 500 vásárlónak okozott kellemetlenségeket, hiszen az új frissítés után az eszköz képtelen volt csatlakozni a cég online ellenőrző szolgáltatásához, amivel nemcsak a zárak nyitása vált lehetetlenné, hanem a gyors távoli hibajavítás lehetősége is.
A LockState a történtek után így kénytelen volt e-mailben felkeresni vásárlóit, amelyben tudatták velük, hogy a zárakhoz mellékelt hagyományos kulcsokkal továbbra is kinyitható a szerkezet, amiből rövidesen mindenkinek új, frissített típust postáznak majd, de lehetőség van a meglévő leszerelésére és visszaküldésére is a javítás érdekében.
Az elrontott frissítés egyébiránt nemcsak a cég renoméjában tett hatalmas kárt, hanem az általános kellemetlenség mellett rengeteg szállodának is, lévén az okos ajtózárat főként szálláshelyek használják, akiknek számtalan foglalást vissza kellett mondaniuk addig, amíg a cég nem szolgált megoldással a történtekre.