Először jár az amcsiknál törésteszten egy hidrogénautó, de sikeresen vette az akadályokat

2019. augusztus 13.
3.7941
OMA_Seriff profilja, adatai
OMA_Seriff
Az elektromos autó után a hidrogénautó lehet az iparág következő nagy dobása annak ellenére is, hogy a nagy nyomással megtöltött hidrogéntartályok rendkívül robbanékonyak, emiatt tehát a törésteszteknek még nem árt jól sikerülniük.

Az IIHS azonban a napokban tesztre vitt egy ilyen meghajtású járművet, mely a Hyundai Nexo nevű városi terepjárójaként kifejezetten jól vizsgázott, így a karosszéria jól viselte az ütközést, a 700 bar nyomású hidrogéntartályok sem okoztak problémát, a légzsákok szintén kiválóan szerepeltek, ergo a gépjármű megkaphatta a Top Safety Pick+ minősítését.

A hidrogénautó egyelőre csak korlátozásokkal kapható, így sikeres töréstesztje ellenére is még csak Kaliforniában kerülhetett forgalomba az USA területén, azonban nemsokára az egész világot meghódíthatják majd a technológiára épülő modellek.

Nézd nagyban ezt a videót!



7 hozzászólás

rDAVE

2 hónapja, 1 hete és 1 napja

marco írta:
Te fiú, a hírben le van írva hogy itt és most csak USA-ról van szó jelenleg, ezért nyilván nem NCAP teszt a mérvadó.

Ennél az anyagnál, mint sok másnál a sajtóközleményből dolgozunk, az pedig nem forrás kérdése. De közben rájöttem, te a címre gondoltál, az valóban elírás, köszi, javítva.
Igen, az volt a gondolatébresztő és a hír szövege sem cáfolta meg, de az új verzióra már egy rossz szavam sincs.

válasz erre

marco

2 hónapja, 1 hete és 1 napja

rDAVE írta:
Kellene nektek több európai forrás amerikai helyett... Az IIHS nem a világnak tesztel, hanem Amerikának. Itt az Euro NCAP számít, akik már tavaly összetörtek pár Nexo-t (5 csillagos lett) és Európa több országában is elkezdték árulni. A totalcar még ki is próbálhatta. Meg persze Koreának is saját ellenőrzése van (KNCAP), ami szintén tört már Nexo-t.
Euro NCAP videója:
https://www.youtube.com/watch?v=VuAqHRKMiSg

Te fiú, a hírben le van írva hogy itt és most csak USA-ról van szó jelenleg, ezért nyilván nem NCAP teszt a mérvadó.

Ennél az anyagnál, mint sok másnál a sajtóközleményből dolgozunk, az pedig nem forrás kérdése. De közben rájöttem, te a címre gondoltál, az valóban elírás, köszi, javítva.

válasz erre

silvanus

2 hónapja, 1 hete és 1 napja

inkognito írta:
Töltő már van szóval kocsi is kellene ilyen.
Még nagyon kevés a töltőhely, bár jobb lehet mint az elektromos.

válasz erre

rDAVE

2 hónapja, 1 hete és 1 napja

Kellene nektek több európai forrás amerikai helyett... Az IIHS nem a világnak tesztel, hanem Amerikának. Itt az Euro NCAP számít, akik már tavaly összetörtek pár Nexo-t (5 csillagos lett) és Európa több országában is elkezdték árulni. A totalcar még ki is próbálhatta. Meg persze Koreának is saját ellenőrzése van (KNCAP), ami szintén tört már Nexo-t.
Euro NCAP videója:
https://www.youtube.com/watch?v=VuAqHRKMiSg

válasz erre

zender

2 hónapja, 1 hete és 1 napja

Sokkal nagyobb potenciált látok ezekben mint az elektromosokban. Már csak a normális hatótáv miatt is.

válasz erre

inkognito

2 hónapja, 1 hete és 1 napja

Töltő már van szóval kocsi is kellene ilyen.

válasz erre

betyár

2 hónapja, 1 hete és 1 napja

Kiváncsi leszek ezekre.

válasz erre

új kommentek

legutóbbi hozzászólások
 

Közösségi felületeink