A november 26-ai feljegyzésben Musk azt írta, hogy nem szeretné, ha a vállalat nagy összegeket költene gyorsítási díjakra, túlórákra és ideiglenes vállalkozókra csak azért, hogy az autók a negyedik negyedévben megérkezzenek.
A feljegyzést alig több mint egy hónappal azután küldte el Musk, hogy a Tesla a globális ellátási lánc problémái és a chiphiány ellenére, amely más autógyártók, például a General Motors és a Ford eladásait is sújtotta, a legutóbbi negyedévben 241 ezer fölé tudta növelni globális kiszállításait.
A CNBC megjegyzi, hogy a Tesla nem adott ki egyértelmű szállítási célt 2021-re, de laza célként a kiszállítások éves szinten mintegy 50 százalékos növelését tűzte ki célul. 2020-ban 500 ezer járművet szállított le, és már most arról számolt be, hogy 2021 első három negyedévében 627 350 járművet szállított le. Ebben a kontextusban úgy tűnik, hogy a Teslának kevésbé kell sietnie a célok elérésével.