A CIRP (Consumer Intelligence Research Partners) felmérése alapján az idén bemutatott vadonatúj modell, az iPhone 7 iránti kereslet töretlenül ível felfelé. 2 évvel ezelőtt, amikor az iPhone 6 és 6 Plus megjelent, valami hasonló reakciót vártak a főhadiszálláson, ám ez csak részben valósult meg, pedig a gyártó nagyobb kijelzővel és rengeteg újdonsággal lepte meg a rajongókat.
A riport az eladási adatokat veszi figyelembe, mely alapján az iPhone 6 nagyon nagy szeletet kapott a tortából, míg az S széria sokkal kevesebbet. Idén azonban ismét a 2 évvel ezelőttihez hasonló a helyzet.
Részünkről inkább úgy fogalmaztuk volna meg, hogy a nem S családból származó iPhone-okra inkább upgradelnek a fanatikusok, így tehát 2 évente megdobják ezt a számot, és ezzel párhuzamosan az Android felhasználók is csak kétévente vásárolnak erősebb hardvert, így pedig átfedésben nyerik a nagyobb tortaszeletet.