Egy lépéssel ismét közelebb kerültünk a realisztikus virtuális valósághoz

2018. május 24.
3.5121
OMA_Seriff profilja, adatai
OMA_Seriff
A virtuális valóság ugyan az utóbbi évek egyik legjelentősebb technológiai újdonságaként tartható számon, azonban élménye még messze elmarad attól, hogy valóban realisztikus élményeket élhessünk át egy VR headsettel a fejünkön.

A szakemberek szerint ehhez ugyanis legalább 9600x9600 képpontos felbontásra van szükség kijelzőnként, méghozzá 160x150 fokos látószögek mellett, amitől a mai VR headsetek mindegyike messze elmarad, de a Google a minap bejelentett egy LG-vel közös fejlesztést, amivel közelebb kerülhetünk a realisztikusabb élményekhez.

A két gyártó ugyanis egy olyan kijelzőt alkotott, ami képes kijelzőnként 4800x3840 képpontos felbontásra, méghozzá 120x96 fokos látószögek mellett, ami bár még mindig messze van a realizmushoz szükséges céltól, ellenben már látni az alagút végét.

Az új eszközt egyébiránt egy 4,3 hüvelykes képernyőre passzírozták rá 1443-as képpont-sűrűség és 120 Hz-es képfrissítési ráta társaságában, meghajtásához azonban egy igencsak erős hardverre lesz szükség, noha erről egyelőre még nem beszéltek a gyártók.
2 hozzászólás

VDemon

7 hónapja, 1 hete és 5 napja

Ahhoz mondjuk nem csak felbontásban kéne változni hanem a CGI minőségében is.

válasz erre

techiii

7 hónapja, 1 hete és 5 napja

Nekem egyelőre ezek nem jönnek be.

válasz erre