A PayPal csapata úgy határozott, hogy kimozdulnak a komfortzónájukból, és egy olyan akvizíciót hajtanak végre, ami alaposan felkavarja majd az állóvizet, lévén felvásárolták a Honey Science Corporationt.
A Honey lényegében egy ajánlatkereső applikáció készítői, akiket most 4 milliárd dollár ellenében kebelezett be a PayPal, ez pedig jelentős előnyt jelenthet majd olyan játékosokkal szemben, mint például az Apple Pay, ugyanis immáron nemcsak fizetésre lesz alkalmas a platform, hanem a különféle ajánlatok keresésében is segédkezik a felhasználóknak.
Jelenleg 17 millió aktív havi felhasználóval büszkélkedhet a Honey, akik eme felületen át tudják követni az ármozgásokat, listákat tudnak készíteni az egyes ajánlatokról, figyelmeztetést kérhetnek bizonyos aktivitások nyomán. Ez az akvizíciós lépés egyaránt lesz jövedelmező a Honey és a PayPal számára is, lévén előbbi immáron elérheti a PayPal 300 milliós felhasználóbázisát, míg utóbbi óriási fegyvert kap a platformok közötti versenyben.