Az IDC nevű elemzővállalat statisztikái kimutatták, hogy az idei év első negyedében 29,7 százalékot ugrott a hordható okoseszközök (fülesek, órák, csuklópántok) eladásai világszerte, ezzel a 72,6 millió értékesítési számot elérve.
Ugyanezt az időintervallumot vizsgálva kiderül, hogy az Apple 21,2 millió hordható okoseszközt szállított le, amely 60%-os ugrás tavalyhoz mérten, ezzel pedig ők teszik ki ennek a piaci szegmensnek a 29,3%-át, ugyanakkor az Apple Watch Series eladások 2,2%-kal zuhantak 2019-hez képest.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy isten igazából a Beats és az AirPods márkák vitték el a hátukon a piacot, mindeközben pedig a Samsung 71,7%-os ugrást tapasztalt hordható okoseszközök eladásában tavalyhoz viszonyítva. Íme a teljes táblázat: