Elképesztő eredményeket produkált a harmadik negyedévben a Play Áruház - derült ki mindez a Safe Betting Sites összefoglalójából, amiből megtudtuk, hogy csak a harmadik negyedévben 28 milliárd alkalmazást töltöttünk le a kérdéses digitális boltból.
Ez 31 százalékos növekedést jelent a tavaly ilyenkor mért értékekhez viszonyítva, és 3:1 arányú előnyt biztosít a Google-nek az App Store-ral szemben, ahol ugyanebben az időintervallumban összesen 8,2 milliárd letöltést rögzítettek.
Éves szinten még drasztikusabbak a különbségek a két bolt között, így a Google Play-ről év eleje óta 80,6 milliárd alkalmazásletöltést regisztráltak, míg az App Store esetében ez a szám 26,6 milliárd. Ennek jelentős része (13,49 százalék) mobiljáték volt, de dobogós helyet értek el az oktatási célú és az üzleti szoftverek is.
A Play Áruház egyébiránt lényegesen több applikációt is kezel, mint az App Store, az aktuális számok tükrében míg előbbi 2,7 millió alkalmazással büszkélkedhet, addig az Apple boltjában csak 1,8 milliónál áll a számláló.