Hiába lett volna bőven potenciál a Quibiben, avagy a mobilos streaming tartalomfogyasztásra kihegyezett platformban, mégis úgy fest, hogy nem sikerült megvalósítani a célokat, és orbitális buktával néz szembe a cég.
A Wall Street Journal hozta le a vállalat legújabb rossz hírét, mely szerint az első évre kitűzött előfizetői céljuk jócskán elrugaszkodik a valóságtól. Konkrétan 7,4 millió feliratkozót prognosztizált magának a Quibi a platform rajtjánál, ennek ellenére közel 2 millió előfizetőt tudhat magáénak csak a felület.
Ebben már csak az a szomorúbb, hogy a legtöbben nem is fizetnek, hiszen mindenki kihasználja a 90 napos ingyenes tagságot, ezáltal pedig tulajdonképpen alig beszélhetünk valós profitról. Az biztos, hogy ha nagyon gyorsan nem újít be valamit a cég, akkor itt bizony egy csúfos mélybe zuhanással lesz dolgunk...