Bejelentették az új Need for Speedet

2015. május 23.
6601
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Figyelem! Ez a hír a régi androgeek rendszerből lett átmentve, ezért képek és szövegformázások hiányozhatnak belőle!
scrn profilja, adatai
scrn
Az Electronic Arts bejelentette, hogy idén ősszel jelenik meg az új Need for Speed PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.

A játék mindenféle alcím nélkül érkezik, a korábbi Underground-pletykák tehát alaptalannak bizonyultak. A Need for Speed több mint két éve készül, és a kiadó reményei szerint előnyére válik majd, hogy a Ghost Gamesnek nem kellett 2014-ben is kiadnia egy köztes epizódot.

A svéd stúdió szerint az új rész (immár sokadszorra) vissza akar térni a sorozat gyökereihez, és egyfajta teljes rebootot nyomni a szériának. Marcus Nisson, a fejlesztés vezetője elmondta, az utóbbi években a Need for Speed nem találta önmagát, és néha jó, néha rossz minőségű címek készültek a sorozatban, éppen ezért volt fontos visszatalálni ahhoz, ami igazán fontos.

Ennek fényében mondjuk érdekes, hogy a készítők egy szoros történeti vonalat és narratívát emlegetnek, ami végighúz a játékon, valamint nyitott világot - egyik sem olyan dolog, ami elsőre eszünkbe jutna a klasszikus Need for Speed-részekről. Magáról a történetről egyelőre semmit nem tudunk, de a fejlesztők szerint az utcai autós kultúra áll majd a középpontjában, ennek lényegét igyekeznek átadni, és felderítik majd mélységeit. Azt szeretnék elérni, hogy a játékosok szeressék az autóikat, törődjenek velük, szabják testre őket, tuningoljanak.

Ami a rendőröket illeti, a készítők elismerik, hogy fontos részei a Need for Speednek, de "nem feltétlenül kell játszanunk is velük", amivel tehát tulajdonképpen elismerik, hogy itt a versenyzőkön lesz a hangsúly - ami mondjuk a történetet nézve nem meglepő.

A vezetési modell alapvetően továbbra is árkádos lesz, hatalmas driftekkel, ugratásokkal és brutális sebességgel, de úgy, hogy lehessen érezni az autók közti különbségeket. Ezen kívül az egészet beállíthatjuk majd, így mindenki megtalálja a neki tetsző nehézséget.

Ami a grafikát illeti, a Ghost Games teljesen elhagyta a régi konzolokat, így a játék motorját az alapoktól az új lehetőségeknek megfelelően alakították ki. A készítők elmondása szerint ez olyan dolgokra ad lehetőséget, mint a fizikai alapú renderelés, amit nem lehetett megcsinálni az előző generációban.

via Ipon.hu, EA
nincs még hozzászólás