Az elmúlt napokban ugyanis több vásárló arra panaszkodott a világhálón - eddig négy eset ismert -, hogy az okossütő valamiért teljesen automatizálta magát, ezáltal önállóan bekapcsolt, és több órán keresztül több száz fokos előmelegítést végzett, ami könnyen tragédiához is vezethetett volna, de szerencsére az eddig nyilvánosságra hozott esetekben a tulajdonosok időben észlelték a problémát, és manuálisan leállították a hétfunkciós sütőt.
Bár alapos vizsgálat egyelőre nem történt, Matt Van Horn szerint az első ellenőrzések alapján mindegyik esetben véletlenszerű távoli aktiválás történt a kapcsolódó mobilos applikációval vagy valamelyik digitális asszisztenssel, tehát nem meghibásodásból vagy más problémából fakadtak a történtek.
A cég tulajdonosa kiemelte, hogy nemsokára nehezítik majd a telefonos applikációkon keresztül kivitelezhető bekapcsolást, ami mellett már írják a szoftvert a következő modellhez, mely képes lesz megakadályozni, hogy üresen működésbe lépjen a szerkezet.