Az egyik legnagyobb szépségipari cég a marketinges költségek 75 százalékát már influenszereknek adja

2019. augusztus 29.
3.4191
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
OMA_Seriff profilja, adatai
OMA_Seriff
Elképesztő változásokat hoztak a marketinges világba az influenszerek, akik rendszerint nemcsak olcsóbban, hanem hatékonyabban képesek elérni a célközönséget bizonyos termékek esetében, ami különösen a szépségiparban óriási üzlet.

Olyannyira, hogy az Estée Lauder szépségipari vállalat kapcsán kiderült, hogy a szegmens egyik legnagyobb cége a marketinges költségeinek a 75 százalékát már influenszerekre költi, méghozzá az újsághirdetések vagy a plakátok és egyebek helyett.

Az influenszer-marketing pedig a jelek szerint működik, hiszen bár hivatalos kimutatások egyelőre nincsenek, de úgy látszik, hogy az efféle véleményvezérek sokkal jobban el tudják adni a termékeket még akkor is, ha a reklámozás közben nem a saját véleményüket hallják a nézők, hanem megvásárolt gondolatokat, de ennek felismeréséhez ugyebár gondolkodni kellene, az pedig a modern világ influenszer-társadalmában nem létező tulajdonság...
3 hozzászólás

Kisfaludy82

4 éve, 11 hónapja és 21 napja

Nyomorultak. röhögő smiley

válasz erre

login_password

4 éve, 11 hónapja és 21 napja

Az utolsó mondat a lényeg ebben a cikkben! Mennyire igaz.

válasz erre

Levi87

4 éve, 11 hónapja és 21 napja

Szánalmas.

válasz erre