Elképesztő változásokat hoztak a marketinges világba az influenszerek, akik rendszerint nemcsak olcsóbban, hanem hatékonyabban képesek elérni a célközönséget bizonyos termékek esetében, ami különösen a szépségiparban óriási üzlet.
Olyannyira, hogy az Estée Lauder szépségipari vállalat kapcsán kiderült, hogy a szegmens egyik legnagyobb cége a marketinges költségeinek a 75 százalékát már influenszerekre költi, méghozzá az újsághirdetések vagy a plakátok és egyebek helyett.
Az influenszer-marketing pedig a jelek szerint működik, hiszen bár hivatalos kimutatások egyelőre nincsenek, de úgy látszik, hogy az efféle véleményvezérek sokkal jobban el tudják adni a termékeket még akkor is, ha a reklámozás közben nem a saját véleményüket hallják a nézők, hanem megvásárolt gondolatokat, de ennek felismeréséhez ugyebár gondolkodni kellene, az pedig a modern világ influenszer-társadalmában nem létező tulajdonság...