Továbbra is hatalmas menetelésben van az Apple, akik nem elég, hogy idén is megszerezték a világ legértékesebb márkanevének járó elismerést, ma már ők a világ egyik legnagyobb óragyártói is.
Hogy ez azért túlzás? Az Asymco elemzői bebizonyították, hogy egyáltalán nem az, amint ugyanis kiderült, az Apple Watch tavaly is sikeresen maga mögé utasította a Rolex-et, hiszen míg a legismertebb óragyártó árbevétele 4,7 milliárd dollár volt, addig a Nagy Alma esetében az Apple Watch eladásaiból 4,9 milliárdos árbevételt tudtak elkönyvelni.
Bár a végösszeg nem mutat jelentős eltérést, azért érdemes egy kicsit a dolgok hátterét is megvizsgálni, hiszen a Rolex 4,7 milliárdjához "mindössze" 1 millió órát kellett eladnia a gyártónak, ami 4700 dollárt jelent szerkezetenként, míg az Apple 15 milliót adott el termékéből, aminek átlagára így 330 dollárra jött ki.
Az Apple egyébiránt ezzel az eredménnyel minden nagy óragyártót leelőzött, így a Casio, a Timex, sőt a Seiko is mögöttük kullog.