Elképesztő összegeket költenek a Youtube applikáció keretein belül a felhasználók, mégpedig olyannyira, hogy a Sensor Tower adatai alapján csatlakozott a program a milliárd dolláros klubhoz.
Merthogy kiderült: a Youtube nemcsak a hirdetőkből keres óriási pénzeket, hanem a felhasználókból is, lévén az in-game költekezés a hírek szerint csak idén több mint 560 millió dollár bevételt termelt a videómegosztó számára, amivel egyetemben az applikáció fennállása óta már több mint 1 milliárd dolláros költekezést számoltak el a szoftver kapcsán.
További érdekesség, hogy a Sensor Tower beszámolója alapján ebben ténylegesen csak a Youtube applikációban elköltött pénzek vannak benne, sem a Youtube Music, sem a Youtube TV előfizetéseket nem számolták hozzá.
Az in-game költekezések egyébiránt évek óta növekedésben vannak a Youtube-on, aminek az oka leginkább a videósok merchandise termékeiben és a SuperChat funkcióban keresendő.