A Spotify mintájára audioreklámokat vezet be a YouTube

2020. november 19.
11.1751
OMA_Seriff profilja, adatai
OMA_Seriff
A YouTube is kezdi felismerni, hogy egyre nagyobb réteg nemcsak a videók miatt választja platformjukat, hanem azért, hogy zenét hallgasson rajta keresztül, aki pedig így tesz, teljesen mindegy, hogy milyen reklám jut el hozzá.
Advertisement

A hagyományos videós reklámokat ugyanis ezek a felhasználók nem látják, éppen ezért a YouTube most úgy döntött, hogy bevezetik az audioreklámokat, melyeket főként a zenékben és a podcastokban helyeznének el, méghozzá első körben csak tartalmak között, legfeljebb 30 másodperces hosszúsággal.

A tervezet már béta állapotban van, a YouTube célja pedig, hogy alacsony költségvetésű reklámokból is nagyot kaszálhassanak ők és a hirdetők egyaránt, hiszen egy kizárólag hangra épülő promóciót olcsóbb megvalósítani, mint egy videós tartalmat. Hogy az új típusú hirdetések mikor jelenhetnek meg a platformon, egyelőre nem tudni.
Advertisement
4 hozzászólás

rDAVE

3 hónapja, 3 hete és 3 napja

Nagyon király!



Az ublock letiltja?

válasz erre

TEchie

3 hónapja, 3 hete és 3 napja

Eddig sem használtam, ezután sem fogok oda tévedni.

válasz erre

Porthos

3 hónapja, 3 hete és 3 napja

Gratulálok. Szép tempóban csináltak belőle egy használhatatlan ****t.

válasz erre

login_password

3 hónapja, 3 hete és 3 napja

Ez a YouTube nagyon gáz. Így is teli vannak reklámmal.

válasz erre