Eljön az idő, amikor ellephetik a reklámok a Netflixet

2022. április 20.
1.7081
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
cuckoo profilja, adatai
cuckoo
A Netflix vezérigazgatója friss évértékelésében elárulta, hogy a vállalat készen áll, hogy eleget tegyen azon fogyasztók igényeinek, akik alacsonyabb előfizetői ár mellett elviselnének reklámblokkokat a műsorok alatt.

Ezzel csökkenthető lenne a havi költség, ám Reed Hastings és csapata egyelőre még csak dolgoznak a megoldáson. A Netflix vizsgálódik a kétféle előfizetési rendszer megalkotásán, az sem kizárt, hogy az érdeklődők majd különféle csomagok közül választhatnak, a pénztárcának megfelelően.

Hastings egyébként érti az árcsökkenést kérlelők gondolkodását, de ő alapvetően ellene lenne a hirdetésalapú szolgáltatás nyújtásnak. Mondván, hogy a Netflix azon streamoldalak egyike, akik a kezdetektől csakis a tartalomért várnak el megfelelő fizetséget, így az előfizetők biztosan csak azért adnak pénzt, amit valóban látni is szeretnének. Az átalakításokra való igény miatt a vállalat 1-2 éven belül biztosan megoldást szeretne találni a témában.

Nézd nagyban ezt a videót!



5 hozzászólás

Porthos

2 éve, 1 hónapja és 7 napja

Nem rossz ötlet ez, rohadt nagyot tudnak vele nőni.

válasz erre

Ronalddo

2 éve, 1 hónapja és 8 napja

Az merész! meglepett smiley

válasz erre

techiii

2 éve, 1 hónapja és 8 napja

Azaz igazság, szerintem nem drága. Aki a legolcsóbbik előfizetést sokkalja, az bizony úgyis le fogja valahonnan tölteni a filmet és sosem fog még 500 forintot sem fizetni.

válasz erre

TEchie

2 éve, 1 hónapja és 8 napja

Én is maradok a normál csomesznál. mosolygó smiley

válasz erre

Kisfaludy82

2 éve, 1 hónapja és 8 napja

Én maradok a jól bevált előfizunál. mosolygó smiley

válasz erre