A Honor a gyors visszatérést a vezető globális beszállítókkal való szoros együttműködésnek tulajdonítja. Mindez megerősíti a korábbi Canalys-jelentést is, amiben a Honor 20%-os részesedéssel lett piacvezető Kínában. A vállalat egyelőre 20 piacot nézett ki magának, melyek között Magyarország is helyet kapott.
A sikeresség érdekében az utóbbi időben 4000 új alkalmazottal bővült a vállalat létszáma, aminek a felét csak a kutatás-fejlesztéssel foglalkozó szakemberek képezik. Ebben az évben több, mint 1000 alkalmazottal gazdagodott a cég és mind belföldön, mind pedig a nemzetközi fronton is bővíteni akarják ezt a számot még, körülbelül 14.000 főre.
A vezérigazgató a beszélgetésben kifejtette azt is, hogy a 2023-ra az összehajtható telefonpiac akár 10%-ot is nőhet és még az infláció, az ellátási zavarok, illetve a makrogazdasági bizonytalanságok miatt sem kell gyártóként aggódni, hiszen az okostelefonoknak mindig lesz piaca. George Zhao szerint leginkább a versenyképes termékeikkel és az árakkal tudták legmarkánsabban visszaszerezi Kínában a piaci részesedésüket és a jövőben is minimum ekkora szintű ugrásokat terveznek.