A hónap végén deaktiválódnak a hibás Note 7 készülékek

2016. szeptember 12.
1.5111
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
dfp profilja, adatai
dfp
A Samsung idei csúcsmodellje kapcsán a kezdeti dicséretek és jó hírek után tömegesen bukkantak fel a hibás akkumulátor által keletkezett kisebb vagy éppenséggel nagyobb tüzekről szóló hírek, az ügynek pedig még nincs vége.

Arról korábban már mi is beszámoltunk, hogy a gyártó visszahívja az összes Note 7-et, ám ez még nem mindenhol történt meg, így újabb tűzesetekről is kapunk híreket. Szerencsére a Samsung igyekszik rákényszeríteni a vásárlókat a cserére, illetve azt is megpróbálják megelőzni, hogy valaki rossz készüléket vásároljon.

Nemrég bejelentették, hogy szeptember végén deaktiválják a hibás modelleket, melyek így használhatatlanok lesznek. Ezt távolról meg tudják tenni, így a felhasználóknak muszáj lesz élniük a csere lehetőségével, vagy pedig rengeteg pénzt és egy alapjában véve remek készüléket veszítenek.

Itthon elméletileg a Samsung keresi fel a vásárlókat, de ha valaki még nem kapott tájékoztatást és biztosra szeretne menni, akkor a 06-80-726-78-64-en zöld számon érdeklődhet. Magyarországon állítólag a következő hét elején indul meg a készülékek cseréje.
10 hozzászólás

marco

3 éve, 5 hónapja és 14 napja

Fontos információ az ügyben!

http://androgeek.hu/hir/itt-a-hivatalos-magyar-samsung-sajtokozlemeny-note-7-ugyben

válasz erre

inkognito

3 éve, 5 hónapja és 16 napja

marco írta:
Úgy tudom, minden egymillióból huszonvalahány darab. De ha érdekel, utána kérdezek a Samsungnál pontosan.
Annyira nem érdekel, de mai napig nem értem, hogy tudtak ekkorát hibázni. Az iphonennál is volt ilyen korábban, de ott sokkal kevesebb teloval történt ez meg.

válasz erre

Kileah

3 éve, 5 hónapja és 16 napja

Szerintem ez a lehető legjobb megoldás. Kénytelen vele elmenni a szervízbe, ott meg a kezébe nyomnak egy új készüléket.

válasz erre

marco

3 éve, 5 hónapja és 16 napja

inkognito írta:
Oké. És hány százalék? Mert százalékban határozzák meg a hibás termékeket, van egy átlag és szerintem ez átlag felett van...ami kellemetlen, ráadásul nem arról van szó, hogy nem kapcsol be a telefon, hanem felrobban!!!
Úgy tudom, minden egymillióból huszonvalahány darab. De ha érdekel, utána kérdezek a Samsungnál pontosan.

válasz erre

inkognito

3 éve, 5 hónapja és 16 napja

marco írta:
Relatíve kis mennyiség érintett az ügyben valószínűleg egyszerűen nem bukott ki a teszteken.
Oké. És hány százalék? Mert százalékban határozzák meg a hibás termékeket, van egy átlag és szerintem ez átlag felett van...ami kellemetlen, ráadásul nem arról van szó, hogy nem kapcsol be a telefon, hanem felrobban!!!

válasz erre

rDAVE

3 éve, 5 hónapja és 16 napja

inkognito írta:
komolyan mondod egy ekkora cég, hogy tudott ilyen hibás készülékeket gyártani?? nincs náluk minőségellenőr?
Apple szabotázs, csak a Samsung egy annyira korrekt cég, hogy nem mutogatnak másokra.

válasz erre

marco

3 éve, 5 hónapja és 16 napja

inkognito írta:
komolyan mondod egy ekkora cég, hogy tudott ilyen hibás készülékeket gyártani?? nincs náluk minőségellenőr?
Relatíve kis mennyiség érintett az ügyben valószínűleg egyszerűen nem bukott ki a teszteken.

válasz erre

inkognito

3 éve, 5 hónapja és 16 napja

komolyan mondod egy ekkora cég, hogy tudott ilyen hibás készülékeket gyártani?? nincs náluk minőségellenőr?

válasz erre

CharlieFirpo

3 éve, 5 hónapja és 16 napja

Azért azt hozzá kell tenni, elég korrekt ódon intézik ezt a helyzetet...

válasz erre

VDemon

3 éve, 5 hónapja és 16 napja

Ez a legjobb megoldás, így rá van kényszerítve mindenki.

válasz erre

új kommentek

legutóbbi hozzászólások
 

Közösségi felületeink