A Disney+ jelenleg nem tervez hirdetéses előfizetéseket bevezetni

2021. június 16.
28.1991
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Sok nagy streaming szolgáltató támogatja a reklámozást valamilyen formában - gondoljunk csak a Hulura, az HBO Maxra vagy a Sling TV-re -, de a Disney vezetője szerint a vállalat szolgáltatása nem fog egyhamar hirdetéseket használni.

Kedden a 23. Credit Suisse kommunikációs konferenciáján Bob Chapeket, a Disney vezetőjét Doug Mitchelson, a moderátor és a Credit Suisse ügyvezető igazgatója arról kérdezte, hogy a szolgálat tervez-e hirdetésekkel támogatott belépési szintet bevezetni a Disney+-ra. Noha nem utasította el teljesen a Disney+ olcsóbb, hirdetésekkel támogatott szintjét, Chapek szerint jelenleg ez nincs tervben.

Chapek szerint a cégnél átértékelik, hogyan menetelnek előre a piacon az egész világon, de erre most nincsenek terveik, holott egyébként abszolút lenne ráció egy ilyen üzleti modell bevezetésében.
5 hozzászólás

Fikarc

3 éve, 7 napja

Jobb is ez így. Csak már lenne nálunk is...

válasz erre

TEchie

3 éve, 7 napja

Ha reklámok vannak benne, akkor illenék ingyenesnek is lennie...

válasz erre

Ronalddo

3 éve, 7 napja

Terveztek egyáltalán ilyet valaha? meglepett smiley

válasz erre

Kisfaludy82

3 éve, 8 napja

Még jó, elég hogy a premier filmjeiket plusz pénzért lehet megnézni! röhögő smiley Egy előfizetéses szolgáltatásnál. röhögő smiley

válasz erre

Levi87

3 éve, 8 napja

Szerintem aki előfizet egy ilyen szolgáltatásra, nem akar még reklámokat is nézegetni.

válasz erre