Olyannyira nem, hogy a Business Insidernek sikerült mikrofonvégre kapnia Brittany Kaisert, a Cambridge Analytica egykori fejlesztési igazgatóját, aki meglepő kijelentést tett a lapnak, ezáltal kiemelte, hogy ő teljesen biztos abban, hogy sokkal több embert érintett a botrány, mint amennyit eddig elismertek a felek, lévén egykori cége messze nem csak egyetlen applikáción keresztül gyűjtött adatokat az ügyfelekről.
Brittany kiemelte például, hogy a This is Your Digital Life névre keresztelt személyiségteszt csak az egyik adatgyűjtő applikációjuk volt, de például ide tartozott a Sex Compass is, amit sokkal többen használhattak, és ugyanúgy szipkázta a felhasználókhoz kapcsolódó adatokat.
Az egykori igazgató szerint 78 milliónál lényegesen több az érintett emberek száma, sőt teljesen biztos abban, hogy nemcsak a Cambridge Analytica élt vissza ezzel a lehetőséggel, hanem más cégek és más kampányok is.
Kaiser hozzátette továbbá, hogy a különféle nyilatkozatokkal ellentétben esetükben a kérdéses kvízek nem a szórakoztatás, hanem eleve az adatgyűjtés miatt indultak el.