Damian Collins a Department for Digital, Culture, Media and Sport kormányügynökségtől megfogalmazott egy levelet Nick Cleggnek ennek kapcsán, aki korábban a brit parlament tagja volt, most pedig a Facebook egyik alelnöke. A levélben számon kéri, hogy miért változtatták meg az irányelveiket a politikai felszólalások kapcsán.
Chair @DamianCollins has written to @facebook's Nick Clegg over changes to political advertising rules ahead of a potential General Election.
? Digital, Culture, Media and Sport Committee (@CommonsCMS) October 22, 2019
Facebook have dropped a ban on ?deceptive, false or misleading content? in political ads.
Read more: https://t.co/1mA3d3uDnN pic.twitter.com/2L88mQMDb2
Sőt mi több, kiemelte még Yael Eisenstat esetét is, aki amikor felvetette az ötletet, hogy elemezzék a politikai felszólalásokat a fals információkat keresve, hiába volt lelkes a csapat, a Facebook vezetőitől nem kaptak választ erre. Egyelőre a Facebook nem kommentálta a történteket.
Facebook hired me to head Elections Integrity ops for political ads. I asked if we could scan ads for misinfo. Engineers had great ideas. Higher ups were silent. Free speech is b.s. answer when FB takes $ for ads. Time to regulate ads same as tv and print.https://t.co/eKJmH7Sa7r
? Yael Eisenstat (@YaelEisenstat) October 9, 2019