3,5 milliárd dollárért kelt el a Pandora brand

2018. szeptember 24.
2.6071
PixelHero profilja, adatai
PixelHero
A Pandora szolgáltatását minden bizonnyal senkinek sem kell bemutatni, főleg mivel havonta mintegy 70 millió aktív felhasználó használja azt, amelyek közül 5,6 millió még fizet is érte, ennek ellenére a komplett brand bekebelezésre került, potom 3,5 milliárdért.

A Spotify és az Apple Music térnyerésén talán a Pandora vesztett a legtöbbet, hiszen az első sorban rádió stílusú stream szolgáltatás az idei esztendő első félévében több mint 200 millió dollárt vesztett, és ha belegondolunk, a vezetőség részéről okos döntés volt épp most kiszállni a süllyedő hajóból.

A SiriusXM pedig le is csapott a kínálkozó lehetőségre, és nem bevásárolta magát a Pandora-ba, hanem megvette a komplett brandet, amit aztán szépen lassan magába olvaszt, így kiterjesztve a már létező műholdas rádió szolgáltatását.

Érdekes, hogy tavaly 480 milliót invesztált az online sugárázs korszerűsítésére, de úgy fest nem alakult olyan jól, mint ahogy váátk, így az "egyszerűbb" utat választották és felvásároltak egy ismert működő megoldást.
3 hozzászólás

Porthos

9 hónapja, 2 hete és 1 napja

Volt stabil bevételük ezek szerint, érdekes hogy eladták.

válasz erre

inkognito

9 hónapja, 2 hete és 1 napja

Azért az komoly összeg a veszteségek ellenére is.

válasz erre

Direktor

9 hónapja, 2 hete és 1 napja

Uhh szép összeg!

válasz erre