Az Under Armour-t is utolérte az adatszivárgás, amit nem próbáltak meg eltussolni, nyíltan felvállalták, de mellette igyekeztek mindenkit megnyugtatni, hogy a túlzottan érzékeny adatok nem váltak publikussá.
150 millió felhasználó a jövőben a szokásosnál több hírlevelet fog majd kapni, legalábbis erre lehet számítani azok után, hogy a cégnél észlelték a hibát, amit kihasználva, mások kezébe juthatott az adatbázisuk egy része.
Még a múlt héten vették észre a dolgot, a nyomozásuk alapján pedig valamikor februárban történhetett a "lopás". Minden felhasználónak küldenek e-mailt, amiben kérik a jelszavuk módosítását, ugyanis mint mondták, az azonosító, e-mail és a titkosított jelszó trión kívül máshoz nem férhettek hozzá a hackerek.
A MyFitnessPal 2015-ös bekebelezése óta közel kétszer akkora lett a felhasználói tábor, így mondhatjuk hogy ez az első komolyabb biztonsági incidens a cégnél, de remélhetőleg a közeljövőben nem lesz ehhez hasonló.