Utoljára az Apple felhasználói táboráról hallhattunk az idei WWDC konferencián, amik is a 27 milliós adatot dobták be a köztudatba, most pedig amolyan revansként a Spotify is publikálta, hányan is választják az ő megoldásukat.
A friss adatok alapján a regisztrált tagok száma mára meghaladta a 140 milliót, míg az aktív előfizetéssel rendelkezők csoportja 50 milliónál jár. Előbbi adatról utoljára tavaly júniusban olvashattunk, hiszen akkor lépték át a bűvös 100 milliót, így egy év alatt 40% növekedést tudtak elérni.
Az elemzők szerint a Spotify népszerűsége illetve folyamatos növekedése, valamint az Apple Music bemutatásakor látott megugrás, ám azóta csak lassú növekedés azt bizonyítja, hogy míg utóbbinak nincs ingyenes felhasználási lehetősége, addig az előbbinél alkalmazott megoldás szimpatikus a felhasználók számára.