A tartalomfogyasztási szokások nagyon sokat változtak az elmúlt években, melynek legnagyobb kárát a televíziós ipar látta, hiszen a megszokott kábelcsatornák nézettsége nagy mértékben csökkent, helyettük új platformok érkeztek.
A Netflix nem egy nagyon új vállalat, de alapítása óta folyamatosan igazodik a tartalomfogyasztási igényekhez és néhány éve kezdtek el csak igazán növekedni a stream szolgáltatásuknak köszönhetően. Két éve még nagyjából 60 millió felhasználójuk volt, nemrég pedig azt közölték, hogy a 100 millió előfizető határán mozognak.
Ez óriási teljesítmény és nagyon fontos a vállalat számára, hiszen a saját gyártású filmek és sorozatok bizony nagyon sokba kerülnek, melyek nagy részét az előfizetésekből befolyt összegek fedezik. A szolgáltatás egy ideje már itthon is elérhető, de a korlátozott nyelvi és tartalmi lehetőségek miatt még bőven van hova fejlődnie.